søndag 9. oktober 2016

Litt opprydding

Takket være Ikea har jeg nok en gang fått utnyttet mer av den lille plassen jeg har.
Jeg kjøpte slike trådkurver her om dagen. Slike hyller som du kan hekte fast i dine opprinnelige hyller. Ikke dumt!

Så da ble det slik (trykk på bildene for å forstørre):


Jeg fikk ryddet opp i krydderhylla mi, og koppene mine.
Krydderhylla er alt for høy, men jeg kan ikke flytte noe særlig på hylleflatene blant annet på grunn av stikkontakten du ser helt til venstre.
Da ble løsningen, nok en gang, Ikea.

Her er før- og etterbilde av krydderhylla:

Og her er før- og etterbilde av koppehylla:

Ikea burde sponset meg, ass.

P.S. Den lille kanten helt fremst på trådhyllene stakk alt for mye ut, så da fikk jeg akkurat ikke igjen skapdørene. Dette irriterte meg grenseløst, men så var det egentlig ganske enkelt å fikse.
Bare hent ei tang og bøy kanten innover mot seg selv, så mye som trengs for at du skal få igjen skapdøra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar