mandag 20. september 2010

Shopping!

Tok meg endelig en shoppingrunde i dag, for det trengtes!
Jeg er ikke så veldig glad i å stresse rundt på kjøpesenter og svette i prøverommene og... Blæh! Holder som regel ut i 30 minutter.
Derfor er det sjeldent jeg kjøper meg nye klær, men i dag klarte jeg faktisk å finne noen fine plagg.


Kjøpte denne skjorten, likte den veldig godt!
Jada, jada, veldig blid...


Elsker denne kjole/genser-greia!


Brune cityshorts i lin (som jeg har brettet opp), veldig behagelig.


Og disse driiiitfine skoa! *Elsk!*
(M*A*S*H i bakgrunnen...)

8 kommentarer:

  1. Haha det aante meg da du sa du hadde kjøpt skjorte, vi har kjøpt liiik! Går bra, må bare passe på at vi ikke bruker den samtidig;) Og jeg kjøpte den først så jeg har første rett haha. Neida, jeg har mer enn nok å velge i. Jeg likte alt!! A lot;) Skikkelig bra. Dyre saker? Hvor er resten kjøpt da?;) Sikkelig bra jobba?

    SvarSlett
  2. Haha skulle jo ikke være spørsmålstegn bak der;)

    SvarSlett
  3. oooooohhh for noe dritlekre sko! Resten var kjempefint det og, men likte skoene best:D

    SvarSlett
  4. Tusen takk!
    Elsker skoa selv :D
    500 kr på Din Sko ;)

    SvarSlett
  5. det var ikke så ille pris på fine sko:D

    SvarSlett
  6. Hei!
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Hyggelig å høre at jeg kunne hjelpe deg med å sy i glidelås!

    SvarSlett
  7. Dei skoa var kjempefin, må kanskje ta meg ein tur innom dinsko. ;)

    SvarSlett