fredag 13. juli 2012

The Ida-way.

Når jeg shopper, så er det sjeldent klær som blir med meg hjem. I dag var intet unntak.
Tok en liten runde med Heidi siden vi primært var ute etter siste del til vikingkjolene våre, men måtte selvfølgelig innom Åhlens en liten tur.

Der er det salg nå, forresten!
Jeg kjøpte en kokebok til halv pris. 49 kr for en kokebok er grisebillig!
"En visuell kokebok". Den har flotte steg for steg-bilder og har mange enkle og flotte retter.

To nye oljeflasker til kjøkkenbenken, også fra Åhlens. Vanlig rapsolje i bakgrunnen, chiliolje til venstre og hvitløksolje til høyre. Perfekt til salatdressinger, marinader, woking og lignende.

Til slutt fant vi det vi lette etter, nemlig flotte bånd til draktene våre. Ikke verst å få 4 meter til 108 kr!

Det sto i veldig flott stil til det mørkegrønne linet.

Nå er det ikke mye som står igjen av kjolene våre og dere skal selvsagt få se det endelige resultatet.
God fredag!

4 kommentarer:

  1. Er det en spesiell anledning dere tenkte å bruke disse på eller?=) Blir spennende å se resutalet på! Oooh fancy Ida og du må gjerne dele litt bilder og sånt av de oppskriftene=) Du er vel tilbake på jobb igjen i morgen?

    SvarSlett
  2. Ja, det er jo snart Olsok, så da skal vi på Olavsfestdagene og på Stiklestad :)
    Skal dele bilder i et innlegg når drakten er ferdig!
    Ja, i morgen er det tilbake på jobb igjen. Tok meg en miniferie/langhelg.

    SvarSlett
  3. sv - Hehe neida, ting er bare litt usikre ennå.. Vet ikke om det blir skole her i morgen, har planer om å få trent ordentlig siden jeg ikke har fått gjort det skikkelig på lenge.

    SvarSlett
  4. Hei, tusen takk for det!
    Nå har jeg lagt dere til i margen min.

    SvarSlett