onsdag 5. august 2009

Dirty!

Sitter og ser på reality-programmet Dirty Dancing. Den britiske versjonen av vår Grease-reality. Jeg blir skikkelig glad av å se de danse så kult og røft! Like før jeg spretter ut av sofaen og danser selv! Digger musikken i den filmen altså, helt sinnsykt fengende! Åh, det siste paret som danset var dritflinke! Jeg bryr meg ikke så mye om hva dommerne sier :P

I dag vekte Espen meg og sa at jeg gjerne kunne sove lengre, men da måtte jeg dra dyna ordentlig over meg fordi det var en mann som drev og spyla veggen vår og gikk forbi vinduet vårt (i 2. etasje!) på stillaset. Siden jeg ikke har kjøpt gardiner enda så sto jeg like gjerne opp :-/ Her er et situasjonsbilde fra stua like etter at jeg sto opp.

En eller annen crappy Heidi Klum-reklame på tven. Visste dere at på dagtid på TV3 så består reklamene av én lang TV-Shop reklame? Jævla dritt altså.

Resten av dagen har jeg brukt til å synes synd på meg selv, da jeg har ligget på sofaen med hodepine. Jippi! :( Det andre spennende som skjedde i dag var at pennen jeg brukte til å skrive handleliste med lakk... Jadda...


Middagen i dag var pennepasta med ovnsbakte cherrytomater, stekt pepperoni og en smørklatt som pent smelter over det hele :D Du trenger ikke noe saus siden tomatene sprekker og du får en deilig tomatsaus av de. Du drysser selvfølgelig olje, salt og pepper over tomatene. Pepperonien stekte jeg uten olje og uten krydder i ei tørr, varm panne. De ble sprø og deilige!

Til slutt vil jeg anbefale dagens 90-talls klassiker: Amokk med 666

3 kommentarer:

  1. trodde du først var sarkastisk da jeg leste om dansinga og musikken;P Bli med på den nye "kule" famefilmen når den kommer kanskje? Hvordan får dere til å sove uten gardiner egentlig?? Hehe jeg husker jeg telte antall reklamer på tv3 da jeg var mindre. Ikke mindre enn 13 i hver pause! tipper ingen norsk kanal slår det! Slike tomater skal jeg prøve, eelsker tomat! Avigers har kjøpt inn ei skål md tomater som jeg bare kan sitte å spise hihi

    SvarSlett
  2. http://www.filmweb.no/trailere/?eceExpr=fame&x=0&y=0&articleId=208910

    SvarSlett
  3. Ikke noe superspess nei, just fun;) Storfamilien blir utvia med alle kjærestene alle får hele tida vetu:P Skal til Anka å se leiligheta i kveld og drikke litt der. Jeg og Ellen har bestemt at du og jeg skal ned hit snart på langhelg. Trondheim SUGER rett og slett i forskjell! Og vi får bo med henne om vi vil;)

    SvarSlett