søndag 1. november 2009

Endelig!

Mens jeg har vært hjemme på Skogn har ikke blogspot latt meg logge på, så det er derfor jeg har vært litt treg med oppdateringer :P

Tok meg en slapp-av-tur hjem, bare fordi det er lenge siden jeg har vært her, og for å hilse på katta da! Han blir jo ikke med til Trondheim når resten av familien gjør det! Så nå må jeg bare slenge med et suuupersøtt blide av han da han var liten!



Hmm... Ellers? Nei, jeg og pappa har et lite prosjekt gående for å lage en smykkehylle-ish til meg. Planker, skruer, spiker, sandpapir, beising osv, så da er det greit å ha et verksted uti låven! Blir for mye styr å gjøre sånt i Trondheim.

Her på Skogn skjer det ikke så mye, men det er kanskje litt av poenget med å dra hit; for å slappe av.
Vi dro uansett en tur på Magneten i dag da. Mamma kjøpte en kosedrakt/pysj til meg, noe som er digg! Prøvde å ta et bilde av den med mobilkameraet siden jeg glemte det ordentlige i Trondheim:


Mmm... Flanell! Eller kanskje det er bomull? Jaja. Dette er altså toppen, og de tilhørende buksene er helt brune og deilige. Alt fra H&M.
Take a long hard look, folkens. Det er ikke ofte dere får se meg i rosa!!!

Vi har forresten en bruktbutikk på Skogn (som bare er åpen gud vet når), men der kan man altså finne noen kule ting... innimellom. Petter derimot, fant en dritkul lampe til rommet sitt (han har sånn gammeldags tema vøttø!). Ja, nå er jeg en smule trøtt, det er derfor jeg skriver så hakkete og teit, men bear (bjørn?) with me.
Lampa forresten:



Så da sier jeg god natt, og ha en fin 1. november!

1 kommentar:

  1. Skikkelig dristing saker den rosaen der Ida hehe. Vært hjemme lenge? Synes ikke den katta di vokser jeg, er bare søt og liten ramp. Kan du lære meg hvordan du får det til?;)

    SvarSlett