lørdag 12. desember 2009

Shopping.

Nå skulle dere egentlig få se bilder av de nye gardinene våre og den nye gulvlampa som vi har lyst på, men Bohus bestemte seg for å gå tom for alt dette i dag... Derfor ble jeg litt sur fordi jeg ikke fikk brukt penger! Så da dro jeg og Mala til byen.
Jeg har lenge hatt skikkelig lyst på en fin tekanne, og jeg visste at Indiska hadde mange! Så vi trosset vær, vind og mennesker for å få tak i en, og jeg ble endelig fornøyd. Herregud, jeg skal aldri igjen til byen på en lørdag, jeg hadde nesten glemt hvorfor jeg ikke beveger meg utomdørs i helgene (med tanke på shopping altså). Så sinnssykt mange mennesker!!!

Uansett, jeg fikk kjøpt meg både tekanne og te, julete faktisk! Nammenamm!





Den er i svart keramikk og herlig! Blitsen er ikke særlig flatterende da...


Nå står teen og trekker på stuebordet her.
Mmmm...

Tekanne fra Indiska til 199 kr.
Julete fra Black & White til 39 kr.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar