onsdag 27. januar 2010

Dagen i dag, og litt dagen i går.

Jeg har funnet ut at hvis jeg ikke spiser NOE etter trening, så faller kroppen min inn i et hodepineanfall ut av en annen verden! Derfor har jeg fått som vane nå å spise noe alá dette etter trening:


Først en skål med musli og blåbærbiola.


Også en sjokolade og en espresso!
Sjokoladen har ikke blitt en vane å spise etter trening, men siden jeg skulle på jobbkurs rett etterpå trengte jeg sårt en pick-me-up! Derfor; espresso og sjokolade.
Ikke døm meg!

Dagens plan:

Onsdag
- Skriv CV og jobbsøknad. CHECK!
- Vaske klær (fire maskinger, tenk! Takk (noen) for at vi har vaskeri så det er mulig å kjøre på med fire stk samtidig!) CHECK!
- Vin & Viten-kveld på Suhm. Snart CHECK!

Visste dere forresten at Bluetooth er oppkalt etter Harald Blåtann? Neivel, men nå vet dere det! Hah, man går vel ikke middelalderkunnskap for ingenting!


post signature

1 kommentar:

  1. Så klart, det er jo gammel historie! Det kan jo ha noe med at Ericsson fant opp blåtann.... Logon får blåtann består vel av runer såvidt jeg vet!

    SvarSlett