søndag 14. mars 2010

Bildeoppsamling.

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder fra mobilen som jeg hadde glemt:

Dette bildet tok jeg da vi hadde forelesning om black metal, jeg bare måtte dokumentere det! Det var så gøy!
For de som ikke kjenner igjen bildet så er det Gorgoroth:

Bildet hentet fra google.


Dette var bare en utrolig god middag! Og egentlig ganske sunn, vet dere. Biff er ikke usunt i seg selv, det er som regel tilbehøret som gjør det så fettete. Men her har jeg bare stekte grønnsaker med litt sweet chili-saus på- Herregud, det var godt!

Det vises kanskje ikke så godt (mobilkamera), men jeg satt og sydde i går kveld da alt bare stoppet! Så skjønte jeg at det kanskje ikke skulle være ca 20-40 undertråder der... Men etter mye om og men så klarte jeg å fikse det. Herlighet, jeg satt med pinsett og pirket ut tråder fra maskina. Gøy...

That's it for i dag! Nå skal vi dra og se de nye utstillingene på Vitenskapsmuseet for deretter å dra på kino og se Alice I Eventyrland. Selvsagt den dubbete norske versjonen.... Not!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar