onsdag 3. mars 2010

Dagens middag.

Jeg skal snart komme til middagen, men jeg må bare poste enda et hårinnlegg. Jeg skjønner ikke hva som foregår og jeg til frisør så fort jeg får penger.
Jeg satt og fiklet med håret mitt (som jeg vanligvis gjør) da jeg kjente at det var uvanlig grovt. Så jeg tittet og da så jeg ca 4-5 hårstrå som så slik ut!
 Og jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg har kun hatt det i hestehale eller løst siden jeg dusjet i går. Herregud...
-----------------------------------------
Uansett, i dag fikk jeg lyst på god gammeldags "kinamat". Jeg skriver kinamat i hermetegn fordi jeg synes det virker litt sånn uvitende å kalle mat for "kinamat", men det er jo slik vi har blitt kjent med slike typer matretter.

Aaaaaanywho, ymse wokede grønnsaker (paprika, bambusskudd, kinakål (haha) og rødløk), strimlet svinekjøtt, sursøt saus blandes inn og gul ris. I dag besto risen vår av 50/50 fullkorn- og basmatiris (fordi det var det jeg hadde igjen i skapet).


For de som ikke vet hvordan man får risen gul (det smaker ikke annerledes, det er bare gøy med litt forandring!) så er det bare å tilsette en liten teskje med gurkemeie i risvannet mens det koker. Hihi, arti å finne på noe nytt med maten!

Gleder meg til i morgen for da begynner Torsdag Kveld fra Nydalen igjen! Jippi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar