torsdag 4. mars 2010

Kaffesmoothie.

I dag prøvde jeg meg på dette tipset. Det er en super idé til de som ikke orker å spise frokost, eller som en ettermiddagsoppkvikker, eller når du vil!

Jeg legger oppskriften her også, for de som ikke gidder å sjekke ut linken:

Til 2 personer trenger du: 
  • 50 gram mandler (knuses i blenderen først).
  • Ca. 10 isbiter.
  • 2 bananer.
  • 2 doble espresso (jeg brukte to kapsler med sterk Nespresso).
  • 3 spiseskjeer vaniljekesam (jeg hadde ikke med vaniljesmak og det funket bra. Men det er helt sikkert mye bedre med vanilje!)
Det var skikkelig godt! Jeg likte spesielt at jeg fikk små nøttebiter i munnen som jeg satt og knaste på, hihi... Men det som var så rart, var at jeg fikk litt assosiasjoner til sjokolade. Dette er altså en wannabe sjokoladesmoothie! Veldig god med andre ord, anbefales!

Bildet ble jo ikke så pent da...

1 kommentar:

  1. Huff:P Ja, vi burde funnet på noe mer snart. Men akkurat nå for de første ukene må jeg prøve å bruke den energien jeg har til overs til skole og jobb. I går sovna jeg kl 9 faktisk! Skal i helga da?

    SvarSlett