fredag 26. mars 2010

Te.

Ja, det blir da noen få innlegg innimellom jobbinga mi. Den tar opp veldig mye av tiden min for tiden (haha...), men jeg fikk da til å sy litt i kveld likevel!

Men først må jeg bare vise frem de fine påskeliljene jeg fikk på jobb i dag! Er ikke ofte det er levende blomster i huset mitt, så vi får se hvor lenge de varer. Men de er da pene enn så lenge!


Så over til dagens produkter:

Sjokk! Enda en kurv! 

Men denne vil jeg bruke til å ha Nespresso-kapslene våre i. Ja, vi skal kjøpe flere, men det kommer mest sannsynlig en ny smak neste uke så vi venter i spenning!

Også lagde jeg te-holdere/-punger/-poser (forslag?)! 
Jeg lagde den til høyre for noen dager siden og har brukt den på jobb. Den fungerer kjempebra! Fikk til og med noen kommentarer på den.
Plass til fire teposer i en slik holder.

 Som du ser så er de ikke så store når de skal ligge i veska. Jeg har bestemt meg for å beholde den lille brune selv, delvis på grunn av at jeg digger det fine stoffet, men også fordi den ikke ble så pent sydd. Den ble veldig klumpete...

Seriøst, kan noen hjelpe meg med å finne på et ordentlig navn på disse te-greiene?

3 kommentarer: