mandag 26. april 2010

Lampeskjerm og gave 2.

Hmmm... Kan ikke si at jeg anbefaler å trekke om en lampeskjerm. Det var slitsomt!

Fikk heldigvis til å bruke den originale plastskjermen slik at jeg fikk en ordentlig mal. Det gamle stygge (og fargerike) stoffet som var på før, var limt på skjermen slik at jeg måtte skrubbe med svamper og såpe for å fjerne alle lim- og fargerester fra den. Slitsomt! Men det gikk da til slutt.

Men heldigvis kom pappa til unnsetning med superlim, og da gikk alt så mye bedre!
Jeg sydde fast stoffet med silkebånd nederst og øverst, men fikk litt problemer med den siste store sømmen som fester skjermen sammen. Det var der limet kom inn. Og det funket! Jippi!

Se så fin blomst/plante jeg fikk av mamma og pappa, da! Noen som vet hva den heter?

Vi slengte disse på veggen endelig. Ble det fint? (70 kr på Ikea...)

1 kommentar:

  1. Hei! Ikke bruk stygg og fargerik i samme setning da:P Resultatet ble veldig bra da=) Du er flink;) Heter den Ida tro? Jeg har lyst på, men de kunne hatt litt fler å variert i synes jeg. Hva serverte du på søndag da?;)

    SvarSlett