lørdag 7. august 2010

Holy baloney!

I dag er virkelig ikke en god dag. Takk og pris at jeg har fri fra jobb ellers hadde det gått galt.
Lønningspils i går, hodepine i dag. Say no more...

Måtte nesten få i meg noe mat i stad, men siden jeg sov til kl 13.45 så ble det en "brinner". Altså breakfastdinner...

Trenger vel ikke å si at denne holdt meg mett i noen timer.
Stekt bacon og sopp med tomatbønner på brødskiver.

Resten av kvelden skal jeg henge med mine tre gode venner; cola, paracet og family guy.

Snakkes!

3 kommentarer:

  1. hahaha høres ut som en fin kveld;D

    SvarSlett
  2. Haha skikkelig powermåltid det der ser det ut som! Kom forresten på å si ja til IKEA dinner nå hehe;) Good times, good friends! Hehe blir nok litt roligere her tror jeg!

    SvarSlett
  3. Eg og har evig lyst på sleeves! Skikkelig Old School med sykt spreke farga :D
    Men so sagt, må berre begynna ein plass. Og litt i da små først :)

    SvarSlett