søndag 19. desember 2010

Kos.

Jeg prøvde for første gang hvit te her om dagen. Den var overraskende smakløs, faktisk!
Minte meg om grønn te, bortsett fra at det var en mye mildere smak.
Først prøvde jeg å la teen trekke i 95 graders vann i 2 minutter som det sto på pakken, men da smakte det bare vann av teen. Så lot jeg den trekke i ca 10 minutter som jeg vanligvis gjør, og da fikk den endelig litt smak.



Den var jo god, men vet ikke helt om jeg kjøper den igjen siden en pakke med 25 poser koster 48 kr på Ica Maxi!

2 kommentarer:

  1. Jeg skjønner meg ikke på te jeg da. Har til dags dato bare smakt to jeg har likt smaken av, men alle lukter godt da!

    SvarSlett
  2. Har faktisk aldri hørt om hvit te før. Men tror jeg holder meg til grønn te :) Selv om jeg aller best liker når teen lukter godt. :p

    SvarSlett