mandag 28. februar 2011

Billigmiddag, del 2.

Dagens billigmiddag ble pitapizza.



Litt usikker på kostnadene til denne retten, men jeg kan jo regne så godt jeg kan:

- 1 pakke pitabrød = 23 kr.
- 1 glass med pizzasaus = 25 kr.
- 1 pk ost = 83 kr.
- 3 pk First Price bacon = Ca. 40-45 kr.
- 1 kg løk First Price = 7 kr.

Til seks pitapizzaer (jeg klarte bare to, mens Espen spiste tre. Har kveldsmat da...) ble det en hel pakke pitabrød, 1 pk med bacon, 18 skiver ost, 1/6 av tomatsausen, en halv løk (bare på mine pizzaer).
Ut i fra dette kan jeg regne meg frem til en ca-pris på....:

48,50 kr til to personer (kanskje tre personer siden det ble mye mat!)

1 kommentar:

  1. Mmm love pita pizza! Bruker salat til og jeg da så da blir det mat ennå lengre frem i tid;) Var egentlig innlegget over jeg skulle kommentere da, men gikk visst ikke? Herre min så lang å fin! Vet ikke hvem jeg skal kjefte på for at jeg ikke tåler denne skjønne skapningen.. Jeg har jo så lyst!! Helgeplaner btw? Lurer på å stikke innom Mirre å sjekke ut nykåken, men får ta det litt spontant om forma holder seg

    SvarSlett