torsdag 3. mars 2011

Billigmiddag, del 3.

Denne gangen presenterer jeg chili con carne.
Sunt, billig, godt, mettende og mye mat!

Dette er restene som jeg spiste til frokost i dag...

Til to personer brukte jeg:
- 1 pk. kyllingkjøttdeig fra Rema (kr. 15).
- 1 boks hermetiserte tomater (kr. 4,50).
- 1 boks kidneybønner (kr. 6).
- 1 boks mais (kr. 5).
- 1 løk (kr. 0,50 kr.)
- Litt olje til steking, salt, pepper og bittelitt opphakket chili som jeg hadde i fryseren.

Til sammen ble denne middagen på kr. 31!
Slå den dere!

4 kommentarer:

  1. Testing testing testing.....

    SvarSlett
  2. Christian er helt gal etter det der, mens jeg aldri har blitt skikkelig overbevist. Ser ut som jeg får gi det en sjans til;) Og ja, jeg fikk sjokk av den billige kjøttdeigen!!

    SvarSlett
  3. Det er lurt! Kanskje jeg kan referere til både Iherb.com og feks supernature neste gang:-)))

    Takk for tips!!

    SvarSlett
  4. Det så fantastisk godt ut :D SKal teste ut ;)

    SvarSlett