onsdag 20. april 2011

Fri!

Nå er det påskeferie, dere!
Denne friperioden skal bestå av mathandling, vasking av klær og kos!

I dag sov jeg til jeg våknet selv, og det er virkelig noe av det beste som finnes. Ihvertfall når man våkner uthvilt kl 9 og har hele fridagen foran seg.

Så nå driver jeg og skriver handleliste siden jeg må opp på Rema for å handle inn middager og ymse til de neste 6 dagene.
Jeg kødder ikke når jeg sier at sånn er noen av handlelistene mine:


Men så må jeg jo fylle på med grønnsaker, hermetikk osv. Og kanskje noe til frokost og lunsj.

I går fikk jeg en hyggelig overraskelse på jobben:

Jeg fikk denne vakre rosen sendt med bud. Nei, den er ikke fra Espen, men fra vikarbyrået av alle ting!
De ville forhåndsgratulere meg med dagen (som er på langfredag). Er ikke det hyggelig?!

Men det er ikke alt jeg har fått. Vi hadde besøk av mamma, pappa og broren min på søndag. Broren min var nylig i LA på klassetur så han hadde kjøpt gave til meg der:

Se, så fine! 

I ekte Mario-stil må det jo være mynter i boksen (godteri). 

Og søte små godteristjerner i Mario-stjerna! 

Denne t-skjorta bare digget jeg!
Du skjønner den hvis du har sett The Big Bang Theory!

Nei, nå skal jeg traske meg avgårde i regnet til butikken, så snakkes vi senere!
Tudels!

3 kommentarer:

  1. Hei, er du i Trondheim i påsken?=)

    SvarSlett
  2. Gooooood påske Idan! Helt alene nå? Digga t-skjorta, men synes de kunne sponsa litt farge på den og da. Men det er vel bare en mann som har kule tskjorter og han er jo seff med i serien.. Jeg lurer seff på hvordan stjernegodisen smakte!

    SvarSlett