fredag 8. april 2011

Ja, sånn går no dagan!

Det går litt i ett for tiden. Jeg er ikke vant med å jobbe 100%, så jeg er veldig sliten på kveldstid om dagene. Men jeg skal da ikke klage! Jeg har fått bekreftet 100% jobb ut mai nå, så dette ser bra ut! 

For de som lurer, så jobber jeg som ordrebehandler på logistikkavdelingen hos Kongsberg Maritime på Lade. Det er en del av Kongsberg Gruppen

Jeg vikarierer for en som er sykemeldt, så jeg vet dessverre ikke hvor lenge jeg har jobb der, men jeg tar det jeg får og jeg trives godt! Masse utfordringer, noe som bare er positivt for min del da jeg liker å bruke hodet i løpet av en arbeidsdag. Det er heldigvis ikke slik at jeg ikke har noe å gjøre på jobb, full fart hele tiden!

Ellers kan jeg komme med en liten vinduskarmoppdatering:

 Reddikene er i full spring!

Jeg kjøpte meg en søt, halvstor kaktus på Ikea. 
Håper den blomstrer! 

Agurkspirene begynner å bli lange!
Men jeg vet jo ikke om de klarer å vokse seg sterke nok til å "bære frukter" som jeg kaller det. 
Altså bittesmå agurker! 

Jeg lurer på hvordan hvitløken min ser ut inni jorda. At to små fedd klarer å slå rot så fort og så stort er jo bare herlig da! De har bare nylig startet så smått å spire.

Men nå skal jeg nyyyte helgen, dere. Så snakkes vi plutselig igjen!

3 kommentarer:

  1. Weee! Innlegg om utforskning av kantina next?;) Skaaa i helga da?

    SvarSlett
  2. Så bra:D Ingenting er bedre enn å ha en jobb å gå til:D

    =) Kongsberg Maritime ligger jo ikke såå langt unna der jeg bor:p

    SvarSlett
  3. så bra at det spirer :D
    På tide å prikle litt snart kanskje? :) Det er det kjedeligste med det hele etter min mening.... Men nødvendig, så da gjør man jo det :D

    SvarSlett