lørdag 1. august 2009

Jaja...


Jaja... Ikke så mye som skjer om dagene da.
I dag var det min tur til å kjøpe kaffe til meg og Ingerid, så etter litt smalltalk med Narvesen-mannen (som jeg har begynt å bli litt kjent med nå) tuslet jeg videre bort til museet.

Utover kvelden ble jeg litt godtesjuk så da dasset jeg bort til Statoilen bortpå her (fordi Bunnpris var stengt. Er ikke vant til at butikken stenger kl 21 og ikke kl 23), og kjøpte meg smågodt. Hihi...


Dæven, det er lite som skjer om dagene! Dette er liksom det mest spennende som skjer! Dessuten så brukte jeg en time av lørdagskvelden på oppvasken... Jaja...

God natt!

P.S.
Jeg utfordra Mattis (kompis av Espen) til en rettskrivingskonkurranse, og jeg vant. Hvorfor vant jeg, spør du kanskje? Joda, fordi jeg "utfordra" delvis på kødd, men han tok det seriøst og leste gjennom ALT jeg noen gang har skrevet på Facebook og fant to, jeg gjentar TO feil! Hah! In your face, Mattis! Jeg er ikke like gal som deg, så jeg gidder ikke å gå igjennom det du har skrevet, hehe... Men kudos til deg fordi du gidda! ;)

2 kommentarer:

  1. Hehe makan til kaffebæreting har jeg aldri sett! Livet blir litt kjedelig når det blir så mye jobbing sjø, blir slik at man nesten ikke gidder å gjøre noe når man først har litt fri mellom vaktene heller. Blir bedre, skole snart igjen nå - Weeeee

    SvarSlett
  2. Hehe tror folk at man har så stort valg da eller? leve fattig (Eller ikke i det hele tatt) er ikke akkurat så mye å tenke på.. Er det ikke jobb å få så er det ikke jobb å få. Når skal du kjøpe gardiner da?:P

    SvarSlett