onsdag 30. september 2009

Diskusjon?

Jeg så ikke programmet om Rolf Bae og de som ville bestige K2 nå, men jeg synes ikke noe om sånt. Jeg mener personlig at sånn ekstremsport og ihvertfall når det er verdens farligste fjell å bestige, er noe av det mest egoistiske og dummeste man kan gjøre. Jeg er 100% for Norge som en velferdsstat, men jeg er faktisk litt usikker på om man burde få igjennom forsikring for slike selvmordsoppdrag. Nå er ikke dette et personangrep på Rolf Bae eller noen involvert i akkurat den ekspedisjonen, men jeg snakker generelt.
Hva synes dere?

(Bilde hentet fra  dildilpakistan.wordpress.com)
Og hva med de idiotene i Kongo da? Som man sår, høster man sier nå bare jeg. Tviler meget sterkt på at de er uskyldige! Man drar ikke til Øst-Kongo! Jeg har ihvertfall min mening om de to, bl.a. på grunn av ting jeg har fått høre som ikke står i media. Det er ingenting jeg har sett eller lest som viser til at de to ikke er idioter. Noen andre som mener noe om dette? Jeg savner en politisk diskusjon blant mine venner!


(Bilde hentet fra www.transafrika.org)

1 kommentar:

  1. hehehe kan ikke si noe annet enn at jeg er helt enig i alt du sier. Kan man bli dummere lissom? Doh! Hist faktisk:P Nei, vi har tenkt å være rundt 8-10 og det skal i hovedsaklig bare være Dmmh folk i følge instruksene. Siden det ikke skal bli så mange så skal vi bare høre med folk i klassen i første om gang. Vet ikke noe om kjønn ennå. Lyst å få til mer jeg, med stor hall og mange folk. Men dette var det vi fikk til nå, så kan si i fra om vi drar i sammen en vennegjengfokting. har lyst!!

    SvarSlett