søndag 27. september 2009

Hjemme.

Det var deilig å komme tilbake til Trondheim i ettermiddag! Veldig morsom helg på Asker, men det er alltid godt å komme hjem igjen :)
For de som ikke vet hva jeg snakker om; det var møte i OI-foreningen i helga i Asker. Det var en vellykket helg, både med tanke på den sosiale biten og møtebiten. Blir stadig vekk overrasket over hvor mye nytt man faktisk kan lære bare ved å delta på et 45-minutters møte. Hadde ikke en kjempeinteresse (i utgangspunktet) til å delta på noen av møtene, men jeg dro på ihvertfall tre av dem. Om ikke jeg fikk noe særlig ut av møtene fikk jeg ihvertfall delt mine erfaringer med andre som fikk stor nytte av dem. Og de møtene som i utgangspunktet hørtes litt uinteressante ut, så lærte jeg uansett masse nytt likevel. Alt i alt; vellykket!
Jeg tok dessverre ingen bilder i helga (wtf?), veldig uvant meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar