mandag 28. september 2009

Flink!

I dag har vært en god dag. Ikke det at jeg vanligvis har dårlige dager, men i dag føler jeg at jeg har vært flink :)
Dro opp på skolen for å ha musikkforelesning, og læreren gikk tom for materiale 20 minutter for tidlig, hehe...
På "svorsk": -"Eh, ja'a, da tror jag inte at jag har noe mer at tala om." Haha :D
Etterpå dro jeg for å trene litt fordi jeg er så utrolig sprek ;) Billig og bra på Dragvoll; 500 kr for ett års trening! Tok en sykkeløkt på 45 min med intervalltrening. Deilig å komme igang med trening altså. Enda bedre var det å komme hjem og sette seg i sofaen og 5 minutter etterpå blåser det opp til storm og høljregn!


Dragvoll har fancy treningssykler! Digger de!

I dag kommer Inga og henter degusene som vi har passet i en drøy uke nå. De blir sikkert glade for å komme hjem til et litt større bur så de får klatre litt mer enn de har gjort hos meg. Men de er utrolig søte da, så kommer nok til å savne de litt :)

Jeg har forresten gitt de "nye" navn. Jeg skjønte ikke hvem som var hvem av Emily og Zelda, så jeg kaller de Joggern og Flekken. Fordi den ene løper HELE TIDEN i løpehjulet og den andre har en flekk uten hår på ryggen. Hehe...
Dette er bilder av Joggern da.




Se så søt Joggern er når han (hun) spiser! 

3 kommentarer:

  1. vi har skikkelige fancye sykler her i sogndal. her e d tv på de ;)

    SvarSlett
  2. Kult! Men jeg trives bra nok med bare iPoden jeg altså. Må liksom ha litt fart!

    SvarSlett
  3. så søte:). er det gutte eller jente deguser??

    SvarSlett