onsdag 2. desember 2009

Hmmm...



Som vanlig brukte jeg gårsdagen på å lese til eksamen, akkurat sånn som i dag. MEN! I morgen er helvete over! Kl. 15 i morgen har jeg altså juleferie! Jippi!

Vi lagde calzoner i går til middag (eller nattmat? De ble ikke ferdige før kl 23...)! Vi hadde aldri gjort det før, men det var ikke akkurat så veldig vanskelig å improvisere.


Rett og slett en pizza brettet sammen!

Og dette ble min?! Vi lagde nemlig to sånne, og tro du meg, det ble mer enn nok!


Dette er min ferdigstekt og delt i to. Jeg klarte ikke å spise opp denne, så egentlig så lagde vi middag og frokost i ett!

Jeg og Bjørg var forresten på Clas Ohlsson i går. Har nemlig hatt veldig lyst på både kjøkkenvekt og en stavmikser veldig lenge, så da ble det to nye ting til mitt allerede overfylte kjøkken. Gleder meg til å prøve ut stavmikseren på denne oppskriften etterpå, og jeg skal selvfølgelig fortelle hvordan det gikk :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar