onsdag 2. desember 2009

Resultatet!

Det var denne suppen jeg skulle lage:



Grønn ertesuppe med stekte pølsebiter.
Jeg lagde den, og den ble veldig god! Og for første gang så gjorde jeg ikke om på oppskriften. Jeg bruker alltid å enten kutte ut noe eller legge til noe, men ikke denne gangen.
Resultatet ble kanskje ikke like pent som på dette bildet, men smaken var god! :D


Med tanke på at jeg nesten ikke har brukt stavmikser før, så var ikke dette et ille resultat altså! Den ble jo ganske tykk og "chunky", men jeg liker at jeg har noe å tygge på. Ikke la utseende lure deg, den ble faktisk god! Jeg forsynte meg to ganger.

1 kommentar:

  1. Jeg synes din så myyye kulere ut! Skal være tykk, slik som tomatsuppa blir med eeeeeekstra makaroni i! Jeg har faktisk aldri smakt sånn suppe før

    SvarSlett