tirsdag 26. januar 2010

Forsøk på ukeplan.

Siden jeg bare hadde forelesning i dag hele denne uka(!), tenkte jeg at jeg måtte ha noe fornuftig å gjøre de andre dagene. Så dette blir da en slags ukeplan (som garantert kommer til å sprekke):

Mandag:
- Skole. CHECK
- Vaske klær. CHECK
- Ta oppvasken/rydde. NAT (ser dere, jeg sprekker allerede...)
- Se Svenske Hollywood-fruer. CHECK
- Middag til Bjørg & Ingebrigt. CHECK

Tirsdag:
- Vaske klær.
- Trene.
- Kjøpe noe på nettet!
- Jobbkurs.

Onsdag:
- Skriv CV og jobbsøknad.
- Vaske klær (ja, vi har sinnssykt mye klesvask for tiden!)
- Vin & Viten-kveld på Suhm.

Torsdag:
- Printe ut søknad og CV på skolen.
- Levere CV og søknad.

Fredag:
- Trene.
- Rydde gangen.

Lørdag:
- Jobb.

Søndag:
- Jobb.

Ser et mønster i at jeg er mest ambisiøs i starten av uka. Får bare håpe jeg klarer dette da!


post signature

1 kommentar:

  1. Hehe dette klarer du;) Er jo mye som går av selv sikkert også. Synes det er morsomt å skrive lister jeg, føler seg sååå flink når man får kryssa av noe;) I kveld du skal på kurs el? Litt lyst på quiz jeg.. Lurer på hva du skal kjøpe på nett når du skriver så hemmelighetsfult;)

    - Delta i Nysgjerrigperrunden på min blogg?

    SvarSlett