onsdag 10. februar 2010

I går.

I går spiste jeg herlig snacks til FF, nemlig dette!

NAM!

Og i dag dro jeg og Bjørg for å få opplæring til vårt frivillige arbeid ved Dyrebeskyttelsen i Trondheim. De hadde venteliste på de som ville vaske brakkene, men vi kunne sosialisere og børste kattene hvis vi ville. "Nei, takk!" Haha, selvfølgelig! Og det var mange søte katter der! Åååh... Jeg ville ta med meg alle hjem etterpå!

Her er ihvertfall bilde av ei fin dame som jeg ble godt kjent med:

 
Kullsvart og langhåret. Helt perfekt!
Gleder meg til neste uke da vi skal tilbake igjen!


post signature

1 kommentar:

  1. Mm godt ja! Hjemmelaga dipp da vel?:P Å for et bra tiltak! Veldig snill ting det å bli frivillig, og ikke mist koselig! Dere får dere vel katt snart;)Dumt vi ikke fikk til noe i helga da:( Men spise ute når vi får stipend?;)

    SvarSlett