tirsdag 9. februar 2010

Litt av alt!

Hei!

I går kom jeg over en artikkel på Dagbladet om hva toppidrettsutøverne spiser osv. Der lå også oppskriften på deres "supersmoothie" og der viste det seg at de bruker nøyaktig samme oppskrift som oss! Haha!

 
Bildet lånt fra db.no.

Da kan dere undre dere; "Hvor er proteinpulveret da??", "Hva med vitamintilskuddene da??" "Hvorfor tar de ikke blablabla-tilskudd, a?!"
Fordi det er bullshit! (Hvis du ikke lider av noen slags form for underernæring eller noe.)

Jeg sier bare "I rest my case!". Jeg har vært så utrolig lei av dette helsehysteriet og vitamintilskuddoverdrivelsen! Hva i svarte er poenget med å trøkke i deg proteinpulver hvis du ikke trener til  fitness-finalen 2010?! Nei, huff, gi dere med hysteriet, jeg blir stresset av dere!

Men, jeg skal ikke bli så veldig sint. Jeg har flere ting å glede meg til i dag! Blant annet Frustrerte Fruer og at vi fant Espen sittende på verandaen med dataen sin på google street view!



post signature

3 kommentarer:

  1. google street-linker funker ikke.... blir noe galt med linken så det kommer bare opp en vanlig googlemaps side. men det går alltids an å ta en screenie!

    SvarSlett
  2. Ok, takk!
    Jeg vet ikke hvem du er forresten...

    SvarSlett
  3. Jeg testet nå og den funker her.
    Kanskje du har en treg pc for det tar noen sekunder før man får frem bildet.
    Men jeg kan alltids slenge ut en print screen likevel :)

    SvarSlett