tirsdag 2. februar 2010

Phail!110

Man kan jo ikke være best i alt? Tenkte jeg skulle smelle sammen en suksessterte (haha! Ironisk navn, I know!) før frustrerte fruer, menneh... Jeg skjønner ikke hva som gikk galt! Eller, jeg ser jo hva som gikk galt, men jeg vet ikke hvor i bakeprosessen ting gikk galt. Jeg får vel prøve igjen i morgen (hvis jeg tør).


Jeg fikk ikke til å snu bildet rett vei...

Men alt ble feil! Det ble masse ekstra (ekkel!) eggehvite under bunnen og kremen ble ikke akkurat fast og fin... Dette er forresten bare halvparten av den gule kremen.

Men alt smakte som det skulle da! Haha!
Noen tips, anyone?

For the record, den skal egentlig se sånn ut:

Bilde lånt fra asko.custompublish.com

2 kommentarer:

  1. Vet ikke helt hva det der er jeg, men du får bare lukke øya og late som alt er som det skal;) Eller kanskje episoden var så bra at du glemte å se på alt annet hehe

    SvarSlett
  2. jash, så lenge den smaker godt er jo alt bra? :D

    SvarSlett