mandag 8. mars 2010

Gratulerer...


Med kvinnedagen! Og jeg feiret med å kjøpe meg en symaskin!!!
Jeg har ønsket meg symaskin i flere år faktisk, og nå kjøpte jeg meg endelig en. Dette var mamma og pappa sin bursdagsgave på forhånd til meg, og jeg er kjempeglad!


Jeg kjøpte den på Obs! faktisk, men Heidi godkjente den og sa at den var mer enn bra nok som nybegynnermaskin. Også kostet den bare 1500 kr! Billig synes jeg.

I tillegg til denne så fikk jeg endelig bento-boksen min i posten i dag! Så to gaver i dag, jippi!
Gleder meg til å ta i bruk begge de nye tingene mine!

3 kommentarer:

  1. Singer er et kvalitetsmerke (og blant de eldste symaskinmerkene), du har gjort et godt valg! Gratulerer med symaskin :D

    Hilsen vaskekluten som gikk sømfag på vgs

    SvarSlett
  2. veldig på forhånd gave og det da;) Over en hel måned lissom hehe. Kjekt med nye ting man ønsker seg da! Så nå blir dette en husmorsblogg?;)

    SvarSlett