onsdag 10. mars 2010

Bobble.

I dag testet jeg ut symaskinen min på ordentlig og sydde meg enda en varmepose, eller kosepose om du vil. Det er helt sinnsykt deilig, og jeg anbefaler det spesielt til jenter hvis dere skjønner. Den er veldig god å ha på magen ;)

Varmer lårene etter en gåtur ute i kulda.

Varmer magen etter en kveld på jobben. Den ble litt for varm i begynnelsen så jeg måtte legge den oppå pleddet.

Hvis det er noen som vil ha så er det bare å rope ut! Jeg trenger noen syprosjekt! 

P.S. Foreløpig er dette det eneste stoffet jeg har litt mengde av, så hvis noen vil ha så blir det i dette mønsteret. Men det er jo ganske søtt da!

4 kommentarer:

  1. Najs! Da har jeg allerede tre bestillinger vettu! Vil du at æ ska send den eller ta den me te Skogn neste gang æ ska heim? Æ veit itj når det bli da...

    SvarSlett
  2. du kan ta dn me neste gang du e heim her : D, så spare vi på d lol

    SvarSlett