søndag 21. mars 2010

Putetrekk.

Jeg sydde to putetrekk i ettermiddag.

Jeg hadde nemlig en duk jeg kjøpte på januarsalget, men den var ca 3 m lang og ganske bred, så jeg delte den i to. Men så fant jeg ut at jeg trengte ikke to duker av samme slag, så jeg tok den ene og sydde to putetrekk. Det kan hende det blir flere, det vet jeg ikke.

Som dere ser så lagde jeg knyting på den ene, men det ble litt for mye arbeid til at jeg giddet å gjøre det på den andre så jeg bare sydde den rett og slett inn. Puten uten knyting var nemlig grønn, så det hadde blitt utrolig stygt hvis det skulle tyte ut grønn pute der det ikke var knytt!
But who cares, jeg kjøpte de på Ikea likevel så de kostet ikke all verdens!

2 kommentarer:

  1. åååh.. jeg lengter meg tilbake til vgs, og jeg savner å ha symaskin :/ jeg er misunnelig!

    de trekkene var grådig fine, forresten :)

    SvarSlett