mandag 22. mars 2010

Shoppingveske.

I dag ble det en handleveske som ble produsert!

Dere kjenner kanskje igjen stoffet? Det samme som jeg lagde duk og kurv av... Hehe... Men hvis man har mye av det, så kjør på! Jeg ble ihvertfall veldig fornøyd!

Jeg tok utgangspunkt i de kurvene jeg hadde lagd, så gjorde jeg den bare litt bredere og høyere. Jeg ble som sagt, veldig fornøyd!

Jeg sydde på en praktisk lomme til mobil, nøkler etc. (Jeg vet at sømmene og detaljene på lommen ikke ble pene, men jeg orket ikke å stresse med det. Den er på innsiden uansett...)

Hvor skal denne sygalskapen ende?!

3 kommentarer:

  1. det er det som er problemet, sygalskapen tar aldri slutt, den bare fortsetter i evigheten;DD

    SvarSlett
  2. Haha, ja, jeg merker det tar over!

    SvarSlett
  3. Hihi du lager mest praktiske ting da iallefall;)

    SvarSlett