søndag 11. april 2010

I går tok vi en spontantur til byen, Heidi, Bjørg og jeg. Det var veldig koselig! Solskinn, bruktbutikker og lunsj!

Bjørg viser frem hvor "flink" hun er med spisepinner ;)
Men det gikk bra da, selv om verken jeg eller Bjørg var spesielt gode, hehe...
Heidi derimot var litt flinkere.

Vi spiste på Wok Away, og det var kjempegodt! Altså, det var wok, men det var god wok. Jeg elsker wok, så jeg hadde litt forventninger til at grønnsakene ikke var overstekt. Men dette ble en suksess, spesielt med tanke på prisene! Jeg spiste meg veldig mett og drakk en 0,5 l cola til 104 kr. Da hadde jeg valgt fullkornsris (uten egg), svinekjøtt, cashewnøtter, sukkererter og sweet chili-saus. NAM!

Også fikk jeg endelig pakken min fra Panuro i går! Jippi! Så på mandag blir det en godtur til Stoff & Stil for å kjøpe mange meter stoff!

Fiiine portemoneer!

56 knapper + 8 litt finere. Og 10 stk ørepynt som jeg kan lage selv! Jippi!


Men nå er det middagstid! Snakkes!

1 kommentar: