søndag 11. april 2010

Dagens middag.

Dagens middag! Lenge siden sist nå.

Idas hjemmelagede kjøttboller med salat, pitabrød og hjemmelaget rømmedressing:


Når jeg lagde kjøttbollene så slengte jeg en pakke kjøttdeig i en bolle sammen med ett egg, chilikrydder, persille, hvitløk, gourmetsalt og pepper. Bland godt, og form de i hånda. Grunnen til at jeg tilsatte et egg var for å holde bollene sammen. Jeg har laget kjøttboller før uten egg, men da bare ramlet de sammen i panna... :(
Don't worry, jeg liker ikke eggsmak, men det smakte absolutt ingenting her.

Rømmedressing: en dæsj majones, en litt større dæsj rømme, så mye hvitløk du vil, salt og pepper. Jeg hadde også oppi litt hakket gressløk.

Hvis du ikke ble sulten nå, så eier du ikke en sjel!

1 kommentar:

  1. Søkke som du legger ut da, klarer ikke følge med vettu! Det så skikkelig NAMMIS ut Ida! Mamma sier hun er på jakt etter kokk. Vi finner på noe lurt så får hun masse godt og du penger;) hehe

    SvarSlett