onsdag 30. juni 2010

Kattereklame.

Hei!

Jeg må bare legge ut bilde av verdens skjønneste lille pus! Han heter foreløpig Tango og er ledig til å adopteres bort når som helst!

Han er nesten helt barbert på grunn av klumper i pelsen, også mangler han halen sin! :(



På det siste bildet er han litt trøtt fordi han har egentlig kjempestore fine øyne. Også snakker han masse med deg, så han er virkelig en av de søteste jeg har møtt.

Løp og kjøp!

Les mer på hjemmesiden til Dyrebeskyttelsen - Trondheim.

---------------------------------------

Men nå tar jeg meg en liten ferietur til det varme østlandet, nærmere sagt Tjøme og Moss. Så vi snakkes om en drøy ukes tid.
God sommer!

1 kommentar:

  1. Ååå så skjønn han var. Stakkars liten. m jeg har lyst på! Skulle ønske jeg kunne.. Nyt ferien og kjæresten;)

    SvarSlett