lørdag 26. juni 2010

Trening og lesing.

De siste dagene har jeg fått en pakke i posten hver dag!
Jeg elsker nettshopping altså!

Jeg har fått det søte fuglehuset mitt:

Festes med sugekopper, men jeg dobbeltfestet det med hyssing siden jeg bor i 2. etasje...

Treningsrockeringen min! Dritstor og veier 1,5 kilo. Kjempevondt, men kjempearti!

Man får forresten blåmerker på hoftebeina og magen av den...

Og nå gleder jeg meg til å kaste meg over disse gutta! Cash og Slash. Jeg har nok en forkjærlighet til biografier. Spesielt musikere. Kan forresten anbefale både I Am Ozzy og The Dirt av Motley Crue.

Ser ut som det blir en bra sommer selv om været ikke står oss bi...

1 kommentar:

  1. Takk for oppskrifta! Lyst å prøve med en gang! Hehe du nettshopper litt andre ting enn andre du Ida;) Klart jeg vil hilse på kjekkase!!

    SvarSlett