lørdag 6. november 2010

Litt i det siste.

Ja, det ble pannekaker i dag, men det er litt kjedelig å blogge om så jeg dropper det.

Ellers har jeg fortsatt dilla på oppdelte, frosne druer-snacksen. Utrolig godt!


Får ikke til å snu bildet... Jaja.
Det er en kjempegod snack som bare ligger i fryseren og venter på meg. Smaker nesten som vingummi!

Ellers, jeg tok dette bildet av katta i går (mens vi lekte):


Hysterisk bra bilde, jeg ler like mye hver gang jeg ser det. Og ja, hun falt ut av senga et halvt sekund etter.

2 kommentarer:

  1. WTF?? Haha, ja kul katte det der. Takk for sunt snackstips, skal prøves!! Akkurat nå har jeg store planer om å hive meg over den halve posen jeg har igjen av ditt siste usunne tips (first price partymix;))

    SvarSlett
  2. hahahahaha fantastisk bilde av katta;D druesnacksen er bare helt vannvittig god, du kan gjøre det sammen med vannmelon og granateple også;D

    SvarSlett