fredag 19. november 2010

Endelig, kanskje?

Da er jeg tilbake etter en uventet pause.
Håper noen har savnet meg ihvertfall...

Jeg har vært hjemme på Skogn en tur, møtt masse slekt og hatt det ganske koselig. Nå gleder jeg meg til jul!

Har ikke tatt noe særlig med bilder den siste tiden, men kan skimte med dagens middag (som forøvrig ble et uklart bilde selv om jeg har funnet igjen kameraet mitt...).


Biff med grønnsaker i forskjellige former:
- ovnsbakte tomater
- lettkokt asparges
- fløtegratinerte poteter
- maiskrem

Utrolig godt (skal litt til å ikke få til en god biffmiddag synes nå jeg)!

Nå skal jeg kose meg med Monk og Bullshit på TV2 Zebra.
Snakkes!

1 kommentar:

  1. å har du vært hjemme en tur ja! Sikkert godt det;) Har ikke hørt om det du skulle se. Mm biff! Linka btw til en av rettene dine;)

    SvarSlett