søndag 21. november 2010

A toast!

I det siste har jeg fått skikkelig dilla på toast! Og hva er da bedre enn å bruke vaffeljernet? En toaster kanskje, men det har jeg ikke...



Men i går så jeg noe rart i toasten min. Nei, ikke jomfru Maria, Jesus eller noe sånt, men et 5-tall eller en "S". Veldig merkelige greier...


Etterpå lagde jeg meg en god caffè latte...
(Varm melk, dobbel espresso, en teskje honning og et dryss kanel.)

... mens jeg så The Sound Of Music. The Von Trapp Family kicking some nazi ass!

Etterpå ble det aspargessuppe laget av rester i kjøleskapet.


Forøvrig en fin lørdag. Nå skal vi kose oss med serier her hjemme, hva skal dere?

2 kommentarer:

  1. Haha virker jo som den matmonsen! Men veldig tydelig tegn i maten da, dere får 5 barn eller en som skal hete noen på S;) Sånn går det når du lurer jernet til å tro at du har ei tykk røre, kan jo ikke være bra hehe.
    Hvilke serier skal dere se da? Skal prøve å komme i gang med noe skole her nå!

    SvarSlett
  2. Nei dag er det bake dag, lure litt rundt, sy og lese kanskje;D. I går leste jeg Harry Potter and the deathly hallows, måtte friske opp minnet litt før jeg roter meg bort til kinoen en eller annen gang denne uken. Så klart var jeg nødt til å lese på meg migrene.... sukk... håpløs, nei da....

    SvarSlett