tirsdag 18. januar 2011

Nytt forkle.

Tirsdager er egentlig ganske kjedelige dager, for da er Espen på skolen fra kl. 12-18. Det betyr at jeg må underholde meg selv.
Og da syr jeg! (Hvis jeg får ånden over meg...)

Så i dag ble det endelig et forkle!
Har nemlig tenkt å sydd meg et forkle lenge, men kom liksom aldri så langt.

Jeg må legge stroppene i lomma når den henger på døra så den ikke blir et nytt offer for Isis. Veldig arti med alt som dingler! Hehe... 

Espen ble fornøyd!

Prøvde meg på å pynte litt på stroppene. Ble sånn ca bra...

Det gulstripete stoffet er en gardin fra Ikea som jeg og Heidi spleiset på i fjor. Ikke verst med 35 kr for en hel gardinlengde på ca 2,5-3 meter!
Det røde stoffet har elefanter på seg. Hvite elefanter som står annenhver opp-ned. Har ikke funnet noe å bruke det til før nå, men jeg liker et litt useriøst mønster på ting.

Forsatt god tirsdag!

3 kommentarer:

  1. Fantastisk herlig forkle Ida, du er flink;D

    SvarSlett
  2. Hihihi såå søtt ida! Litt sånn ekstra feminint med kjolete svinger i kantene;) Og smart det med stroppene! I dag har jeg bare ligget i senga, seriøst. Spiste ikke en gang før christian kom hjem etter kl 8. Lei meg fordi jeg ikke kunne trene tror jeg hehe. Gadd ikke spise å få energi når jeg ikke kunne gjøre det jeg ville uansett;O

    SvarSlett