mandag 17. januar 2011

Eplepannekaker.

Inspirert av blogginnlegget til Allis i Eventyrland ble jeg superfristet til å prøve eplepannekaker!
Jeg vet, høres det ikke godt ut?!

Oppskriften er enkel:

1 kopp mel
1 kopp melk
1 teskje bakepulver
1 egg
1 grovt raspet eple (grønt for min del).

Vi doblet oppskriften siden vi er to stk, og det skader heller ikke å ha noen rester til lunsj i morgen.


Og det flotte er jo at man kan variere som man selv vil.
Du kan droppe eple og bruke banan eller jordbær eller sjokolade. Eller det du vil!
Skjønner ikke at jeg ikke har tenkt på dette før.


Utrolig godt med blåbærsyltetøy og rømme på!

1 kommentar:

  1. Sant det var helt latterlig godt?? :) Tenk at noe så enkelt kan være så godt, hihi. Jeg hadde med meg mine rester som lunsj i dag - med brunost på. Minst like godt! :)

    SvarSlett