torsdag 27. januar 2011

Potet- og purresuppe.

Det ble dagens middag.
Den var ikke kjempegodt, dessverre... Men jeg spiste meg mett likevel.

Brukte oppskriften jeg fant her. (Men droppet pølsen siden jeg ikke hadde noe.)

 Kokte poteter og purre i 10 min (små biter).

Brukte stavmikseren og kjørte til suppen ble glatt.
Tilsatte så en terning kyllingbuljong og et par skiver ost. 

Jeg hadde håpet det skulle ligne på purreløksuppen som Toro hadde for mange år siden. Husker dere den? Den var såå god!

3 kommentarer:

  1. hehe skuff? Ikke noe å prøve med andre ord altså? Ser jam ut da!

    SvarSlett
  2. Takk for i går. :)

    Å det der laga eg også her ein dag. Suppa vart litt tynn syns eg så neste gang blir det nok meir potet oppi. Smakte ganske så godt egentlig, bedre enn vanleg løksuppe.

    SvarSlett