mandag 7. februar 2011

Frukt i alle baner.

Det er så deilig å innimellom dra til store dagligvarebutikker og hamstre inn litt godis.
Dagens godis ble hovedsaklig frukt! Honningmelon, pasjonsfrukt, mango og granatepler. Yammy! Det er slikt som den dustete nærbutikken vår ikke har. Eller de har mango da, men til 30 kr stykket!

(Og ja, en six-pack med julebrus. Hihi...)

Jeg har faktisk aldri kjøpt pasjonsfrukt før, men det skal jeg fortsette med. Ihvertfall til sommeren. Pasjonsfrukt smaker sommer, synes jeg.

Så her sitter jeg da, i Helt-drakta mi og drikker smoothie. Mmm...

Smoothie med ananasjuice, pasjonsfrukt, honningmelon og granateple. Nammis!

1 kommentar:

  1. Skikkelig fersk drikk det der da;) Hvor har de så godt fruktutvalg henn da? Drømte og Glee i natt jeg gitt hehe

    SvarSlett