mandag 21. mars 2011

Pukkasmakstester!

Jeg har fått den store ære av å være smakstester for Pukka-te. Dette blir gøy! Har gått og kikket i postkassen min i mange dager nå og håpet på en pakke, og i dag kom den endelig!
Det luktet en herlig blanding av forskjellige tesmaker allerede før jeg åpnet pakken, så dette lyder godt.
Det var forresten ikke bare jeg som likte lukten fra konvolutten:



Dette var det som ble sendt hjem til meg:





Å, jeg gleder meg til i kveldingen, da skal jeg smake på min første!
Det tar nok en stund før jeg har fått smakt meg gjennom alle, så plutselig kommer det et anmelderinnlegg om alle smakene!

Snakkes!

5 kommentarer:

  1. Spennende:) Har nesten smakt alle tror jeg..Men lemongrass og ginger har jeg ikke smakt.

    SvarSlett
  2. Den med licorice og cinnamon er eg litt spent på om er god. Fekk du ein pose av kvar smak? Er ikkje det litt vanskeleg å sei om ein likar nokke etter berre ein kopp?

    SvarSlett
  3. ser vel egentlig på det sotre bilete at det var nokre posar det var fleire av

    SvarSlett
  4. Vet ikke om noen som drikker mere te og derfor passer bedre for denne jobber;) Hvordan klarte du å velge en å starte med?:P

    SvarSlett
  5. Så gøy :)
    Jeg venter i spenning på min pukkapakke. Blir artig å være pukkatester :)

    SvarSlett