lørdag 23. april 2011

Digg med fri, ass!

Åh, det er så herlig å stå opp tidlig (fordi noen liker ikke at jeg sover lengre enn til kl. 6 om morgenen), ha hele dagen til rådighet og bare gjøre det jeg har utsatt så lenge. Som f.eks. husarbeid.
Ikke det at jeg står opp kl. 6 altså, jeg tvinger meg selv til å sove videre til ca kl. 9.


Ja, såå uskyldig!

Så før kl 12 i dag har jeg fått satt på 6 maskiner med klær til vask, og det skal bli så deilig å få det reint og inn i skapene.

Og i går dere, da ble jeg nesten 50 år! Eller... 25 som det også kalles. Føler jeg må begynne å oppføre meg mer voksent...

Så jeg og Heidi gikk ut for å spise på Krambua (den ene av to restauranter som var åpne i går), og dette er hva jeg hadde på meg:

Unnskyld rotet...

Og ellers så har jeg kost meg masse her hjemme! 
Både med god mat, sjokolade og vin.
Jeg tenkte å lage et eget innlegg om maten, så her kommer sjokoladen og vinen:

Og American Dad selvfølgelig.

Ha en fin påskeaften og nyyyt været!

1 kommentar:

  1. Tror Isis er trøtt og jeg;) Ser jaggu meg slik ut, hihi. Haha hva var det andre stedet som var oppe? Sushi?:P Shit, hvordan får du plass til så mye uvaska klær i leiligheta på en gang?? Håper du koser deg og får en fin påskeaften!

    SvarSlett