søndag 29. mai 2011

Lørdagskos.

I går ble det som sagt en tur til byen med Heidi.
Vi tok vår vanlige runde på bruktbutikkene; Sirkulus, Fretex og Tante Isabell. Og litt H&M da...

Heidi kjøpte mer enn meg, men jeg fikk med meg et par søte ting:
Vi stoppet også innom Etikken. En butikk som kun selger etiske produkter (fairtrade) og økologiske produkter. Jeg er ikke fan av økologiske produkter, men fairtrade liker jeg!

Kjøpte tre pakker te der, en pakke med Vanilla Chai fra Pukka, en kirsebærte og en blåbærte.

På Fretex fant jeg en søt liten elefantskål i tre og to søte gafler(?).
Også ble det neglelakkfjerner og en ny mascara fra H&M.

Heidi kjøpte de kuleste bladene på Tante Isabell:
Spiste lunsj på Jordbærpikene mens vi leste i bladene. 

Vi Menn fra 1957!
Se så "vågalt" fremsidebilde. 

"Mosjon må til!"
Haha!

Nei, nå er det tid for Aladdin og te!
Ha en fin søndag, dere!

1 kommentar:

  1. Hei.
    Det står at du "er ei jente på 25 år". Men er det ikke egentlig dame? BURN! Mvh

    SvarSlett