lørdag 14. januar 2012

Lørdagsshopping.

Åh, det er så deilig å ha helg! Sove lenge, gjøre litt etterlengtet husarbeid og dra en tur til byen for å se i  bruktbutikker. Vanligvis så finner jeg ingenting, eller så er det så overpriset at det ikke er verdt det.

Men i dag fant jeg noen småting hos Sirkulus og noe godt hos Etikken som ligger i samme gate.

To fairtrade-sjokolader og en pakke kirsebærte fra Etikken og en kortstokk og en liten treeske fra Sirkulus.


Se så kul den var!
Kostet meg hele 15 kr inkludert innhold.

I tillegg fant jeg også denne kule koppen på Sirkulus. En stor suppekopp! Den ble testet ut til middagen i dag med blomkålsuppe. Koppen var faktisk større enn jeg trodde så den ble mer enn godkjent! Kostet bare kr 9!

Hva synes dere om bruktbutikkshopping? Jeg digger det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar