søndag 28. februar 2010

Frivillig arbeid.


I dag dro jeg og Bjørg tilbake til Dyrebeskyttelsen for å fortsette vårt frivillige "arbeid" der. Man kan jo nesten ikke kalle det arbeid når oppgavene er å fylle på mat, vann og børste kattene. Herlighet, så koselig! Jeg fikk lyst til å bare ta med alle sammen hjem i veska mi!

Jeg slenger med en liten videosnutt fra brakka.
(Den ble filmet fra siden, så dere må enten snu hodet eller skjermen.)



Dette er en liten gutt på 7 mnd som er veldig nysgjerrig, men også veldig skvetten.




Her er to andre katter som jeg falt veldig for.


Jeg ble spesielt glad i denne da... Sååå søt!

De er veldig glad i å ligge på hyllene oppmed taket. Desto høyere desto bedre!

Gleder meg til neste helg, for da skal vi tilbake!

1 kommentar:

  1. Jeg shiter i oppskriftene dine, det er jo disse jeg vil spise opp! Haha neida, tror uansett det ville bli noe for hårete.. Noe liv for tida da? Ble D.D.E i helga læl;) Men jeg er jo faen så blakk! Må jo bare ta meg samme Jaja, ny mnd, "snart" nytt stipend;)

    SvarSlett