torsdag 4. februar 2010

Mmmmmmat!

Dagens middag var bare så god at jeg må legge den ut her. Ikke akkurat nyskapende og revolusjonerende, men dritgod!

 
Ovnsstekt, godt krydret kyllingfilet, fullkornsris, Toro paprika og hvitløkskyllingsaus (jeg synes den er dritgod!) og min versjon av ratatouille (altså whatever grønnsaker som ligger og slenger i kjøleskapet).

Også var jeg flink og gjorde det jeg sa jeg skulle gjøre, nemlig å steke en ekstra kyllingfilet som skal brukes i salat til i morgen. 
Yey!



post signature

2 kommentarer:

  1. Middagstips:
    Lun salat
    -sprø stek bacon
    - bruk det du har av salat i kjøleskaper, for eksempel, isberg salat, ruccola, paprika, raspet gulrot, agurk, mais og bland det sammen med det varme baconet. kjempegodt med noe ferskt brød til. (nybakt brød, rundstykker, foccacia. Lag ekstra så det rekker enten til lunsj dagen etter eller middag;)

    SvarSlett
  2. Najs! Takk! Setter pris på alt jeg får av tips!

    SvarSlett