lørdag 6. februar 2010

Shopping!

Halla!

I dag tok vi oss en liten bytur fordi jeg skulle titte innom ymse bruktbutikker på leting etter et stettfat (faktisk)! Men vi fant selvfølgelig ingen fine, som forventet, så da kjøpte jeg noen småting i stedet.

Stooort skjerf fra Cubus til 20(!) kr! 
I <3 Salg!

To pk knestrømper fra H&M til 70 kr.

Leggings til 30(!) kr på H&M! 
Litt uvant for min del, men jeg finner ut av det.

Ny bukse! 
Fra KappAhl til 399 kr (men jeg er sånn very special medlem så jeg fikk den til 299 kr. Hihi!)
Den er sånn stram rett over rumpa og løs ellers også kan du stramme den inn ved anklene.
Litt mye blitz kanskje, men jeg fikk ikke til å ta noe bedre bilde av den så...

Dagens shoppingfangst endte altså opp på 420 kr! Hah, ikke verst!

Dagens middag ble som lovet; kylling-, pasta- og ostesalat! Med Ida-/familien Holan/Størvolds supergode hjemmelagde hvitløksdressing!


That's it for idag, folkens. Nå skal jeg legge meg og lese litt mer om Ozzy og hans sinnssyke eventyr! Hehe, gleder meg allerede!

post signature

1 kommentar: